۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۴:۰۷

فوتسال جام ملت‌های آسیا؛

رودریگو: باید مقابل ایران سخت دفاع کنیم/ کُری‌خوانی برای سرمربی ایران!

رودریگو: باید مقابل ایران سخت دفاع کنیم/ کُری‌خوانی برای سرمربی ایران!

سرمربی تیم ملی فوتسال ژاپن با بیان اینکه ایران بازیکنان توانمند زیادی دارد، گفت: ما باید مقابل ایران سخت دفاع کنیم و بجنگیم تا حملاتشان را خنثی کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، "میگوئل رودریگو" در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های ملی فوتسال ایران و ژاپن در فینال جام ملت‌های آسیا درباره این مسابقه اظهار کرد: به نظرم مربیان و بازیکنان برای شروع بازی فینال منتظر هستند. هر دو تیم همدیگر را خوب می‌شناسند با این حال فکر می‌کنم سئوال بازی فردا این است که چه تیمی بهتر بازی می‌کند.

سرمربی تیم فوتسال ژاپن با بیان اینکه تیمش هیچ فشاری را برای بازی با ایران احساس نمی‌کند، گفت: دیدار فینال یک بازی برای لذت بردن است. دیدار فردا یکی از بزرگترین دیدارهای ما به حساب می‌آید چرا که ژاپن هیچ گاه موفق نشده است دو بار پشت هم در فینال پیروز شود ( به عنوان قهرمانی در آسیا برسد).

رودریگو در ادامه به خسوس کاندلاس سرمربی تیم ملی ایران اشاره کرد و گفت: کاندلاس برای من یک استاد است. بنابراین برای من خیلی خوشایند خواهد بود اگر بتوانیم برابر وی  پیروز شویم.

وی افزود: دو تیم ایران و ژاپن از راه‌های مختلفی به فینال رسیده‌اند. ایران تقریبا تمام مسابقاتش را با گل‌های زیادی پیروز شده است. بنابراین آنها با اعتماد به نفس  به فینال می‌آیند. به نظرم در دیدار فینال چند گل به ثمر می‌رسد و هر تیمی که بیشتر گل بزند برنده خواهد بود!

سرمربی تیم فوتسال ژاپن در پایان گفت: ما می‌دانیم که ایران بازیکنان توانمند زیادی دارد. ما باید سخت دفاع کنیم. ما باید به سختی بجنگیم تا حملات آنها را خنثی کنیم ولی فکر کردن صرف به دفاع، به ما کمک نمی‌کند. ما نیاز به گلزنی و  گرفتن نبض بازی داریم.
 

کد خبر 2288184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha